Zasady zwrotu, wymiany oraz reklamacji
W naszym sklepie mogą Państwo dokonać zwrotu towaru zakupionego drogą elektroniczną w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest brak uszkodzeń oraz widocznych śladów użytkowania.
Przed odesłaniem zamówienia prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny (533-800-675) lub mailowy (info@lampy-on.pl).
Koszty zwrotu towaru leżą po stronie kupującego.
Należy zwrócić uwagę czy razem z zawartością w paczce znajduje się również dokument potwierdzający zakup oraz wypełniony formularz zwrotu – tylko po ich otrzymaniu będziemy mogli zaakceptować zwrot.
Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie lub modyfikowane pod życzenie klienta nie podlegają zwrotom.
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera – jest on kluczowym elementem do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Następnie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia dalszych kroków.